بهترین تبلیغات

تبلیغاتی از بهترین ها

بهترین تبلیغات

تبلیغاتی از بهترین ها

برش لیزری فلزات

برش لیزری فلزات در شرکت سالید با پیشرفته ترین و مجهز ترین دستگاههای برش فلزات انجام می شود.  این شرکت علاوه بر برش لیزری دارای مهارت زیاد در زمینه حکاکی لیزری فلزات نیز می باشد که با ارائه این خدمات آماده ارائه هر گونه مشاروه و پذیرش سفارش از سمت مشتریان گرامی می باشد. در این راستا مقاله ای تحت عنوان برش لیزری فلزات ارائه کرده ایم که در ادامه مقاله در مورد مکانیزم برش لیزری و کاربردهای برش لیزری فلزات مطالبی مطرح می شود. با ما همراه باشید.

برش لیزری فلزات
برش لیزری فلزات

برش لیزر چیست؟

برش لیزری فناروی برش با استفاده از اشعه لیزر است. که برای برش اجسام از هر جنسی استفاده می شود. این روش برش در صنایع فراوانی کاربرد دارد. عمده استفاده برش لیزری فلزات در زمینه آسانسور سازی ، مدل سازی ، درب و پنجره سازی ، کشتی سازی ، صنایع هوایی و هواپیما سازی و .... کاربرد دارد. 

 

مکانیزم برش لیزری

اشعه لیزر بر روی قسمتی که از جسم که قرار است برش داده شود تابیده می شود. این اشعه توسط دستگاه تولید اشعه لیزر تولید می شود. هنگامی که لیزر به سطح مورد نظر می تابد آن جسم اگر فلز باشد ذوب می شود و اگر از جنس های دیگر باشد یا می سوزد و یا تصعید می شود . دقت و مهارت در برشکاری فلزات یکی از مواردی است که می توان توانایی یک شرکت یا سازمان را با آن سنجید.

استفاده از روش لیزر در برشکاری باعث دقت فراوان و تسریع کارها می شود و به همین دلیل مورد توجه بسیاری از شرکت های ساخت قطعه فلزی مانند شرکت سالید قرار گرفته است.

برش لیزری فلزات
برش لیزری

مزایای برش لیزری فلزات

برش لیزری سرعت و دقت در هنگام انجام کار را بسیار بالا می برد و به دلیل نداشتن قطعات بعد از برش نیاز به ماشین کاری نخواهد داشت و کیفیت کار نیز بالا می رود.

با استفاده از تکنولوژی برش لیزری فلزات می توان طرح های بسیار پیچیده را با دقت و ضرافت بالا تولید کرد. طرح های پیچیده و نقشه های دو بعدی و هر نقشه طراحی شده توسط ابزاری مثل اتوکد و... به راحتی با این روش قابل پیاده سازی می باشند.

البته نکته قابل توجه این است که از آنجایی که در این روش  فلزات با دقت بسیار بالایی بریده می شوند و این دقت برحسب ضخامت قطعه متفاوت می باشد .

برش لیزری فلزات
نمونه برش لیزری فلزات



نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.