بهترین تبلیغات

تبلیغاتی از بهترین ها

بهترین تبلیغات

تبلیغاتی از بهترین ها

برش لیزری آلومینیم

امروزه با توجه به پرکاربرد بودن آلومینیم در صنعت طبیعتا برش آلومینیم نیز با اصول پیشرفته و سریع مورد توجه است و استفاده از روش هایی مانند برش لیزری آلومینیم کانون توجه صنعتکاران شده است به طوری که شرکت های مطرح در زمینه برش و حکاکی لیزری فلزات ، از مهارت در برش لیزری آلومینیم به عنوان یک مزیت رقابتی استفاده می کنند. در این میان گروه صنعتی سالید با بهره گیری از دستگاه ها و تجهیزات پیشرفته در برش و حکاکی لیزری فلزات مانند دستگاههای CNC پیشتاز در عرصه برش لیزری آلومینیم است.

برش لیزری آلومینیم در شرکت سالید

در گروه صنعتی سالید برش لیزری روی انواع فلزات و آلیاژها مانند فولاد ، استیل ، آلومینیم انجام می شود. در این شرکت برش لیزری آلومینیم تا ضخامت 5-4 با نهایت دقت و ظرافت و با پیشرفته ترین و دقیق ترین دستگاهها چه در زمینه طراحی و چه در زمینه برش انجام می شود.

برای آگاهی بیشتر از فعالیت های این شرکت در زمینه برش لیزری فلزات ، برش لیزری آلومینیم ، حکاکی لیزری فلزات  و همچنین قالب سازی مانند قالب ساز پلاستیک می توانید به سایت این شرکت مراجعه و با دیدن نمونه کارها و رزومه این شرکت در مورد نحوه سفارش و قیمت محصولات با مسئولان گروه صنعتی سالید تماس حاصل نمایید.

در ادامه تصاویر و نمونه کارهایی در زمینه برش و حکاکی لیزری فلزات خصوصا برش آلومینیم نشان داده شده است.

  ادامه مطلب ...

استفاده از برش لیزری فلزات در صنعت


استفاده از برش لیزری فلزات در صنعت نسبت به روش سنتی تفاوت یا به عبارتی مزایایی دارد که باعث ترغیب هر چه بیشتر صنعتکاران به این روش شده است. علاوه بر این گستره استفاده از لیزر در برشکاری وسیع است و صنعتهای مختلفی را مانند کشتی سازی ، خودروسازی ، لوستر سازی ، ماکت سازی ، صنایع هوایی و ... را در بر می گیرد. برش لیزری فلزات را می توان روری فلزاتی از جنس های مختلف مانند استیل ، ورقهای گالوانیزه ، آلومینیم  اعمال کرد.در ادامه مطلب مزایای استفاده از برش لیزری فلزات در صنعت را در مقایسه با روش سنتی برشکاری مطرح خواهیم کرد.

استفاده از برش لیزری فلزات در صنعت
استفاده از برش لیزری فلزات در صنعت

از آنجایی که در روش برش لیزری فلزات مراحلی مانند پرسکاری و یا قالب سازی حذف می شود و در زمان صرفه جویی می شود می توان محصول و یا سفارش را سریعتر به بازار عرضه کرد.همچنین با استفاده از توان بالای دستگاههای تولید اشعه لیزر سرعت برش فلزات بیشتر می شود و این نیز به نوبه ی خود باعث بالا رفتن راندمان کار می شود.

مزایای استفاده از برش لیزری فلزات در صنعت

با استفاده از روش لیزری کیفیت محصولات تولید شده از نظر زیبایی بیشتر می شود. زیرا در این روش هیچ گاه اطراف برشکاری سوختگی و یا کجی دیده نمی شود. همچنین به علت اینکه در برش لیزری فلزات مانند برش آلومینیم فشار بر روی فلز وارد نمی شود در نتیجه گوشه های طرح و یا قالب هیچ گونه خمیدگی و له شدگی ناشی از فشار را ندارند.

از آنجایی که در این روش از اشعه لیزر استفاده می شود که به صورت کانونی می تابد، تغییر دمای زیادی در سطح فلز مشاهده نمی شود و در نتیجه خواص فیزیکی و ساختاری فلز حذف می شود.

در این روش محدودیتی در ایجاد طرح های پیچیده نداریم و حتی طرح های دو بعدی و سه بعدی طراحی شده توسط نرم افزار های طراحی را می توان به راحتی و ظرافت پیاده سازی کرد.

شرکت سالید با بهره گیری از تکنولوژی پیشرفته در زمینه های ساخت قطعه پلاستیکی ، حکاکی لیزری فلزات ، برش لیزری فلزات مانند برش لیزری آلومینیم با از میان بردن محدودیت های حرفه برشکاری در اسرع وقت با نهایت دقت و ظرافت طرح ها و قالب های پیچیده را آماده و به عرصه تولید می رساند.

  ادامه مطلب ...

لیزر و ویژگی دستگاه حکاکی لیزری فلزات

لیزر ابزاری است که نور را به صورت پرتوهای نور موازی با طول موج مشخص ساطع می کند. نخستین بار انیشتین طرح اولیه لیزر را مطرح کرد. دستگاه لیزر دستگاهی است که از یک ماده جمع کنند و فعال کننده نور تشکیل شده است. عملکرد ماده فعال کننده به این صورت است که انرژی پرتو نور را که از یک محیط بیرونی به دست آمده است را تقویت می کند.  در صنعت حکاکی فلزات امروزه از این دستگاه استفاده می شود. شرکت سالید نیز با پیشرفته ترین دستگاه حکاکی لیزری فلزات در این زمینه از پیشتازان است.

برای مشاهده نمونه کارهای حکاکی لیزری فلزات در شرکت سالید می توانید به سایت این شرکت مراجعه کنید  با دیدن این نمونه کارها با مسئولان شرکت سالید برای عقد قرار  داد و مشاوره و اطلاع از قیمت و ویژگی دستگاه حکاکی لیزری فلزات تماس حاصل نمایید. در ادامه مطلب در مورد ویژگی دستگاه حکاکی لیزری فلزات مطالبی را مطرح خواهیم کرد.

دستگاه حکاکی لیزری فلزات
دستگاه حکاکی لیزری فلزات

در شرکت سالید انواع حکاکی های لیزری فلزات مانند حکاکی لیزری قطعات خودرویی، حکاکی لیزری قطعات شرکت نفت و گاز، حکاکی لیزری قطعات صنایع پتروشیمی ، حکاکی لیزری قطعات صنایع هواپیمایی، حکاکی لیزری قطعات موسسه های فرهنگی و هنری ، حکاکی لیزری قطعات شرکت های لوله سازی و ... انجام شده است.


ادامه مطلب ...

مزایای برش لیزری فلزات

امروزه برش فلزات با پیشرفته ترین و دقیق ترین ابزارهای موجود شکل می گیرد. یکی از این روش ها برش لیزری فلزات است. در برش و حکاکی لیزری فلزات از اشعه لیزر برای لیزر استفاده می شود. در روش برش لیزری فلزات اشعه لیزر را به محل مورد نظر روی فلز می تابانند و این اشعه باعث مذاب شدن فلز می گردد. در این مقاله شرکت سالید قصد دارد در زمینه معرفی مهارت و آثار خود در زمینه برش لیزری فلزات مانند برش آلومینیم شما عزیزان را با مزایای برش لیزری فلزات آشنا سازد. با ما همراه باشید.

مزایای برش لیزری فلزات
مزایای برش لیزری فلزات

مزایای حکاکی و برش لیزری فلزات

  ادامه مطلب ...

دستگاه های حکاکی لیزری فلزات

در ادامه مقاله حکاکی لیزری فلزات قصد داریم شما را با دستگاههای حکاکی لیزری فلزات که در شرکت سالید استفاده می شود آشنا سازیم.  در شرکت سالید حکاکی لیزری فلزات با دستگاههای پیشرفته CNC انجام می شود. CNC مخففComputer Numerical Control است. در واقع هنگامی که از این تکنولوژی استفاده می کنیم می توانیم تمامی عملیات و حرکات دستگاهها را توسط کامپیوتر کنترل کنیم.

از ویژگی های این دستگاههای حکاکی لیزری فلزات می توان به سرعت و دقت بالای آنها اشاره کرد و به همین دلیل از دستگاههای CNC در شرکت سالید استفاده می شود.

از جمله کاربرد دستگاههای  CNC حکاکی، تراشکاری ، برشکاری ، جوشکاری و ... روی انواع فلزات است.

دستگاههای حکاکی لیزری فلزات
دستگاههای حکاکی لیزری فلزات

  ادامه مطلب ...