بهترین تبلیغات

تبلیغاتی از بهترین ها

بهترین تبلیغات

تبلیغاتی از بهترین ها

حکاکی لیزری فلزات

تاکنون حکاکی لیزری فلزات را از نزدیک مشاهده کرده اید ؟ به زیبایی و ظریف بودن این حرفه دقت کرده اید؟ چرا این حکاکی مورد توجه صنعتکاران است؟ حکاکی لیزری فلزات در چه زمینه هایی استفاده دارد؟ حکاکی فلزات با چه دستگاههایی انجام می شود؟

این ها همه سوالاتی هستند که در این مقاله به آنها پاسخ داده می شود. با ما همراه باشید.

در تصویر زیر نمونه حکاکی های لیزری فلزات نشان داده شده است.

حکاکی لیزری فلزات
حکاکی لیزری فلزات
حکاکی فلزات
حکاکی فلزات
حکاکی لیزری فلزات
حکاکی فلزات


  

امروزه توجه زیادی در صنعت به حکاکی با استفاده از تکنولوژی ها ی پیشرفته و سریع می شود. مهارت در حکاکی با وسایل سریع و پیشرفته یکی از مسائلی است  که می توان یک شرکت و یا گروه صنعتی را با آن ارزیابی کرد. در شرکت سالید حکاکی لیزری فلزات با استفاده از وسایل و تکنولوژی بروز و پیشرفته انجام می پذیرد. با مراجعه به وب سایت این شرکت نمونه کارهایی در زمینه حکاکی لیزری فلزات قابل مشاهده است.

حکاکی لیزری فلزات
حکاکی لیزری روی فلزات

حکاکی روی چه اجسامی و با چه دستگاهی استفاده می شود؟

حکاکی لیزری فلزات در انواع صنعت ها مانند طلا و جواهر سازی ، حک در خودرو سازی در زمینه حکاکی روی شاسی خودرو، حک مشخصات فنی یک وسیله روی آن و ... انجام می شود. در واقع صنعتی را نمی توانید پیدا کنید که از حکاکی روی اجسام مختلف بی نیاز باشد.

حکاکی علاوه بر فلزات بر روی انواع اجسام با جنس های مختلف مانند شیشه ، فولاد ، نقره ، مس و استیل انجام می شود که برای هر کدام نمونه هایی را در شرکت سالید می توانید جستجو کنید.

در شرکت سالید حکاکی روی فلزات با استفاده از دستگاههای CNC انجام می شود. CNC به معنای کنترل عددی توسط کامپیوتر است.

جهت آشنایی با دستگاههای CNC و دستگاههای دیگر در زمینه حکاکی لیزری فلزات می توانید مقاله دستگاههای حکاکی لیزری فلزات را مطالعه نمایید.

شرکت سالید متخصص در برش لیزری فلزات، حکاکی لیزری ، حکاکی روی اجسام مختلف، برش آلومینیوم ، برش لیزری آلومینیوم  است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.