بهترین تبلیغات

تبلیغاتی از بهترین ها

بهترین تبلیغات

تبلیغاتی از بهترین ها

دستگاه های حکاکی لیزری فلزات

در ادامه مقاله حکاکی لیزری فلزات قصد داریم شما را با دستگاههای حکاکی لیزری فلزات که در شرکت سالید استفاده می شود آشنا سازیم.  در شرکت سالید حکاکی لیزری فلزات با دستگاههای پیشرفته CNC انجام می شود. CNC مخففComputer Numerical Control است. در واقع هنگامی که از این تکنولوژی استفاده می کنیم می توانیم تمامی عملیات و حرکات دستگاهها را توسط کامپیوتر کنترل کنیم.

از ویژگی های این دستگاههای حکاکی لیزری فلزات می توان به سرعت و دقت بالای آنها اشاره کرد و به همین دلیل از دستگاههای CNC در شرکت سالید استفاده می شود.

از جمله کاربرد دستگاههای  CNC حکاکی، تراشکاری ، برشکاری ، جوشکاری و ... روی انواع فلزات است.

دستگاههای حکاکی لیزری فلزات
دستگاههای حکاکی لیزری فلزات

  

دستگاه پانتوگراف در حکاکی

دستگاه پانتوگراف کامپیوتری EGX-20 ، یکی از ساده ترین و پرکاربردترین دستگاه های حکاکی می باشد . این دستگاه با صفحه کاری بسیار مناسب خود ، باندازه یک ورق A4 ، به شما اجازه می دهد عملیات جکاکی را بر روی طیف وسیعی از مواد گوناگون انجام دهید . دستگاه EGX-20 نه تنها یک دستگاه جکاکی است ، بلکه با قابلیت حکاکی سه بعدی تا عمق 7 میلیمتر ، همانند یک دستگاه CNC کوچک قابل استفاده است .


از کاربردهای بسیار متداول دستگاه EGX-20 ، می توان ازاستفاده از آن در ساخت لیبل های نمایشی ، تابلوهای برق ، حکاکی بر روی ورقه های نازک طلا یا نقره جهت ساخت تابلوهای نفیس و ده ها کاربرد دیگر نام برد. یکی از مشخصه های بارز دستگاه EGX-20 ، قابلیت تشخیص خودکار سطح قطعه کار و همچنین قابلیت حکاکی بر روی اجسام با ارتفاع حداکثر 32 میلیمتر می باشد .

در شرکت سالید برای  حک قطعات خودرو، حک پلاک،حک مشخصات فنی،حک برروی قطعات گرد،حک بارکد،حک شاسی خودروها،حک اتصالات- حک جهت شناسایی و ردیابی قطعات صنعتی و هم چنین حک بر روی انواع فلزات و غیرفلزات مثل پلاستیک فشرده و PVC با اشکال متنوع قطعات مانند استوانه ای، دایره ای ، سطوح تخت و.. ثبت سفارش می گردد.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.