بهترین تبلیغات

تبلیغاتی از بهترین ها

بهترین تبلیغات

تبلیغاتی از بهترین ها

مزایای برش لیزری فلزات

امروزه برش فلزات با پیشرفته ترین و دقیق ترین ابزارهای موجود شکل می گیرد. یکی از این روش ها برش لیزری فلزات است. در برش و حکاکی لیزری فلزات از اشعه لیزر برای لیزر استفاده می شود. در روش برش لیزری فلزات اشعه لیزر را به محل مورد نظر روی فلز می تابانند و این اشعه باعث مذاب شدن فلز می گردد. در این مقاله شرکت سالید قصد دارد در زمینه معرفی مهارت و آثار خود در زمینه برش لیزری فلزات مانند برش آلومینیم شما عزیزان را با مزایای برش لیزری فلزات آشنا سازد. با ما همراه باشید.

مزایای برش لیزری فلزات
مزایای برش لیزری فلزات

مزایای حکاکی و برش لیزری فلزات

  

از مزایای این روش دقت و سرعت بالا برای برش فلزات است که این دقت و سرعت بالا باعث افزایش راندمان کار و سریعتر حاضر شدن سفارش مشتری می شود. از دیگر مزایای برش لیزری فلزات می توان به قابلیت طراحی و خلاقیت بیشتر و بهتر ، دقت ثابت در تکرار برش ها و در نتیجه نظم و یکسانی بیشتر در قطعات ، وجود کمترین ضایعات در هنگام تولید

تغییر نکردن ویژگی های قطعه فلزی و ساختار فیزیکی آنها ، حذف چند مرحله ای بودن پروسه تولید قطعات ، انتخاب بهترین نحوه چیدمان قطعات در ورق با حداقل پرتی به صورت اتوماتیک در کمترین زمان ، تولید و عرضه  قطعه های فلزی مختلف با ضخامت یکسان به طور همزمان ، لبه برش صاف و بدون زاویه و بریدگی ، عدم محدودیت برش از لحاظ طرح هندسی و پیچیدگی قطعات، - قیمت بسیار پایین قطعات تولیدی به دلیل حذف هزینه های قالبسازی و ... .

برش لیزری فلزات
حکاکی لیزری فلزات


شرکت سالید با بیش از ده سال سابقه در زمینه برش لیزری فلزات ، حکاکی لیزری فلزات ، برش آلومینیم آماده ارائه نمونه کار به مشتریان و قبول سفارش در زمینه های ذکر شده است. برای ثبت سفارش و مشاوره در مورد قیمت ها و نحوه ارائه سفارش ها می توانید با مسئولان در شرکت سالید تماس حاصل نمایید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.