بهترین تبلیغات

تبلیغاتی از بهترین ها

بهترین تبلیغات

تبلیغاتی از بهترین ها

لیزر و ویژگی دستگاه حکاکی لیزری فلزات

لیزر ابزاری است که نور را به صورت پرتوهای نور موازی با طول موج مشخص ساطع می کند. نخستین بار انیشتین طرح اولیه لیزر را مطرح کرد. دستگاه لیزر دستگاهی است که از یک ماده جمع کنند و فعال کننده نور تشکیل شده است. عملکرد ماده فعال کننده به این صورت است که انرژی پرتو نور را که از یک محیط بیرونی به دست آمده است را تقویت می کند.  در صنعت حکاکی فلزات امروزه از این دستگاه استفاده می شود. شرکت سالید نیز با پیشرفته ترین دستگاه حکاکی لیزری فلزات در این زمینه از پیشتازان است.

برای مشاهده نمونه کارهای حکاکی لیزری فلزات در شرکت سالید می توانید به سایت این شرکت مراجعه کنید  با دیدن این نمونه کارها با مسئولان شرکت سالید برای عقد قرار  داد و مشاوره و اطلاع از قیمت و ویژگی دستگاه حکاکی لیزری فلزات تماس حاصل نمایید. در ادامه مطلب در مورد ویژگی دستگاه حکاکی لیزری فلزات مطالبی را مطرح خواهیم کرد.

دستگاه حکاکی لیزری فلزات
دستگاه حکاکی لیزری فلزات

در شرکت سالید انواع حکاکی های لیزری فلزات مانند حکاکی لیزری قطعات خودرویی، حکاکی لیزری قطعات شرکت نفت و گاز، حکاکی لیزری قطعات صنایع پتروشیمی ، حکاکی لیزری قطعات صنایع هواپیمایی، حکاکی لیزری قطعات موسسه های فرهنگی و هنری ، حکاکی لیزری قطعات شرکت های لوله سازی و ... انجام شده است.


 

ویژگی دستگاه حکاکی لیزری فلزات

با استفاده از این دستگاه و تکنولوژی در حکاکی فلزات می توان سرعت کار را به حداکثر رساند و در حداقل زمان حکاکی را انجام داد و درنتیجه باعث بهره وری و سود بیشتر در این صنعت خواهد شد. دقت این دستگاهها عموما بسیار بالاست (حدودا 0.05mm)  به این علت می توان قطعات ظریف و منظم و یک شکلی را تولید کرد. سرعت و توان بالای اشعه لیزر در دستگاه حکاکی لیزری فلزات یکی دیگر از عواملی است که در دنیای امروزه خصوصا در مقیاس صنعتی استفاده از این دستگاه را لازم می داند و تقریبا بدون استفاده از این اشعه در هنگام برش و یا حکاکی فلزات در صنعت حکاکی و یا برش فلزات موفق نخواهیم شد.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.