بهترین تبلیغات

تبلیغاتی از بهترین ها

بهترین تبلیغات

تبلیغاتی از بهترین ها

برش لیزری آلومینیم

امروزه با توجه به پرکاربرد بودن آلومینیم در صنعت طبیعتا برش آلومینیم نیز با اصول پیشرفته و سریع مورد توجه است و استفاده از روش هایی مانند برش لیزری آلومینیم کانون توجه صنعتکاران شده است به طوری که شرکت های مطرح در زمینه برش و حکاکی لیزری فلزات ، از مهارت در برش لیزری آلومینیم به عنوان یک مزیت رقابتی استفاده می کنند. در این میان گروه صنعتی سالید با بهره گیری از دستگاه ها و تجهیزات پیشرفته در برش و حکاکی لیزری فلزات مانند دستگاههای CNC پیشتاز در عرصه برش لیزری آلومینیم است.

برش لیزری آلومینیم در شرکت سالید

در گروه صنعتی سالید برش لیزری روی انواع فلزات و آلیاژها مانند فولاد ، استیل ، آلومینیم انجام می شود. در این شرکت برش لیزری آلومینیم تا ضخامت 5-4 با نهایت دقت و ظرافت و با پیشرفته ترین و دقیق ترین دستگاهها چه در زمینه طراحی و چه در زمینه برش انجام می شود.

برای آگاهی بیشتر از فعالیت های این شرکت در زمینه برش لیزری فلزات ، برش لیزری آلومینیم ، حکاکی لیزری فلزات  و همچنین قالب سازی مانند قالب ساز پلاستیک می توانید به سایت این شرکت مراجعه و با دیدن نمونه کارها و رزومه این شرکت در مورد نحوه سفارش و قیمت محصولات با مسئولان گروه صنعتی سالید تماس حاصل نمایید.

در ادامه تصاویر و نمونه کارهایی در زمینه برش و حکاکی لیزری فلزات خصوصا برش آلومینیم نشان داده شده است.

  

برش لیزری آلومینیم
برش آلومینیم


برش لیزری آلومینیم
برش لیزری فلزات


برش و حکاکی لیزری فلزات
برش و حکاکی لیزری فلزات


حکاکی لیزری فلزات
حکاکی لیزری فلزات در شرکت سالید

برش لیزری آلومینیم یکی از فعالیت هایی است که شرکت سالید با ارائه آن به طور اصولی و دقیق افتخار خدمت رسانی به مشتریان گرامی را دارد. این شرکت علاوه بر موارد ذکر شده در زمینه های مختلف و متنوعی مانند ساخت قطعه پلاستیکی ، ساخت قالب بادی ، ساخت قالب دایکاست ، ساخت قالب تزریقی مهارت دارد و آماده ارائه مشاوره و نمونه کار به مشتریان و علاقه مندان است.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.